Un blog al nalucilor sau naucilor?!!!

sâmbătă, 31 decembrie 2016

10 motive sa nu plec din tara

            .
            Iata ca am reusit sa astern pe hartie “10 motive sa nu plec din tara”. Ordinea lor nu este stricta in numerotare, iar la fiecare motiv sa nu plec din Romanica am atasat si un comentariu. Ce a iesit este mai jos:
1.       Pentru ca aproape la fiecare colt de strada este deschis un magazin non-stop. Magazin in care esti furat aproape de fiecare data cand ii treci pragul, magazin ce nu plateste impozite iar propietarul lor ma priveste pe mine, clientul, “de sus” din Mercedesul de ultimul tip. Non-stopurile din Romanica au farmecul si necesitatea lor aparte!... 
2.       Traditiile populare si produsele agricole naturale. Traditiile sunt pe cale de disparitie, supravietuiesc doar prin eforturile miraculoase ale unor “nebuni frumosi” iar produsele agricole incep sa fie indopate chiar peste limita corecta de chimicale si vandute ca fiind bio. Sunt furat la cantar cu zambetul pe fata de precupetele din piata taraneasca. Dar nu acesta este “farmecul Romanicii”?...
3.       Numarul de zile de concediu din Romanica.  Am 25 de zile de concediu de odihna... Dar ce folos daca iti permiti doar o vacanta de 5 zile in care sa calatoresti?...
4.       Pensia mica dar garantata. Dar ce sa faci cu ea cand nu poti decat supravietui de pe o zi pe alta?...Iar lucrul acesta il realizezi cu multa chibzuinta la bani.
5.       Pot sa iau la misto si sa fiu sarcastic (sa fac bascalie) in fata oricui fara sa fiu acuzat de hartuire si tarat in judecata. Indiferent de cine este, ce a facut, cum “s-a ajuns” interlocutorul. Si la ce-mi foloseste?...
6.       In primarie intru cu caciula-n cap. O fac cu onoare si cu demnitate. De acolo ies cocosat de taxe si tratat cu dispret. Si asta pe banii mei, din impozitele platite din banii mei!...
7.       Pentru ca pot sa recit doua ore poezii romanesti. Si ce-mi ajuta ca ma exprim “curat” in limba romana cand sunt condus de niste impostori agramati si semianalfabeti?...
8.       Sentimentul ca nu sunt singur pe lume, pe patul de spital, ca familia si prietenii imi sunt alaturi. Ce sa faca familia si prietenii cand tot alaturi de mine sunt si microbii si virusii ultra rezistenti din spitale?...
9.       Pentru ca anii petrecuti in Romanica sunt o investitie inca nerecuperata. Pot chiar sa spun ca sunt chiar o investitie irecuperabila. Pentru ca aici am investit in educatia mea, in bunuri materiale, in emotii, intr-un viitor acceptabil si vad cum putin cate putin toate investitiile mele devin “defecte”!...
10.   Pentru amintiri. Pentru ca amintirile ma tin pe loc...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu